starstablegirly

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Wildshadow

Av Sally Puppynose - 1 december 2014 16:50

Nu tänkte jag berätta om min häst Wildshadow!



Namn: Wildshadow

Smeknamn: Shadow

Kön: Hingst

Ras: Andalusier

Ålder: 8 år

Egenskaper: Livlig, snabb, smidig

Gillar: Att bada/ Vatten

Gillar inte: Kyla

Bakrund: Jag hade tjänat mycket sc så jag letade efter en häst att köpa. Jag kollade på många ställen i hela Jorvik, men tillsist, när jag kollade i Vingården så såg jag honom! Jag ville köpa honom direkt men han var väldigt dyr. Jag tvekade och skulle tänka på det några dagar. Men sen bestämde jag mig för att köpa honom! 

 

 

 

 

Hans syster finns att köpa vid Vingården för 690 sc! :)

  

Det var Wildshadow det! :)

// Sally

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sally Puppynose - 1 december 2014 17:11


Nu tänkte jag berätta om min ponny Miniheart!      Namn: Miniheart Smeknamn: Mini Kön: Sto Ras: Jorvikisk ponny Ålder: 6 år Egenskaper: Glupsk, klumpig, vänlig Gillar: Mat, specielt färskt gräs Gillar inte: Vatten, stora hästar ...

Av Sally Puppynose - 30 november 2014 18:09


Nu tänkte jag berätta om min häst Golgirl!    Namn: Goldgirl Smeknamn: Goldie Kön: Sto Ras: Nordsvensk Ålder: 7 år Egenskaper: Lugn, snabb, modig Gillar: Kyla och bergsklättring  Gillar inte: Stora djur Bakrund: Jag behövde en häs...

Av Sally Puppynose - 30 november 2014 18:01


Hejsan! Det här är min nya blogg där jag kommer skriva om mitt liv på Starstable! Jag är i levlel 16 och har 12 hästar. Men endast 4 av mina 12 hästar är i level 15. Heh. Jag har inte så mycket att skriva om just nuuu, men jag ska fixa inlägg där jag...

Presentation


Hej! Det är jag som är Sally Puppynose och jag spelar starstable på server 2. Jag är i level 16 och har 12 hästar. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards